آذرخش پیروز دربی هرمزگان

 

به گزارش هرمزگانی دات نت از هفته یازدهم رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر جمعه مورخ 26 دی ماه در سالن یادگار امام میناب دو تیم هرمزگانی آذرخش سرخون و ستارگان جوان به مصاف یکدیگر رفتند تا برگزارکننده چهارمین دربی هرمزگان در طی یک سال اخیر باشند .

در این دیدار نارنجی پوشان آذرخش که تا اواسط بازی با دو گل از میزبان خود عقب بودند در نهایت با  نتیجه ۳ بر ۲ تیم ستارگان جوان را از پیش رو برداشتند تا با کسب ۱۹ امتیاز و یک پله صعود در مکان چهارم جدول رده بندی گروه خلیج فارس قرار گیرند و شانس صعود خود را به لیگ برتر افزایش دهند .

تیم ستارگان جوان نیز با قبول این شکست با کسب ۷ امتیاز در همان مکان هفتم جدول رده بندی باقی ماند تا حاشیه های این تیم از قبل هم بیشتر شود ، تیم ستارگان جوان ( یاران جوان سابق ) که فصل گذشته در لیگ دسته دوم ناموفق بود و نتوانست به لیگ دسته اول صعود کند، با خرید امتیاز تیم زمزم اصفهان به لیگ دسته اول آمد اما گویا تمهیدات لازم برای حضور موفق این تیم در لیگ یک فراهم نبوده و فقط با خرید امتیاز این تیم در مسابقات دسته اول شرکت کرده است.

این تیم اکنون در فاصله سه هفته مانده به پایان مسابقات دسته اول هم امتیاز با تیم استقلال نوین ماهشهر در قعر جدول رده بندی برای بقا می جنگد اما شنیده ها حاکی از آن است که مشکلات مالی این تیم صبر بازیکنان و کادر فنی تیم را لبریز کرده و بعد از اینکه برای چندمین بار تعهدات مالی این تیم براورده نشده، بازیکنان شهرستانی و سرمربی تیم شهر میناب را ترک کرده و به خانه رفته اند تا این تیم جنوبی در شرایط بحرانی قرار بگیرد. مشکلات این تیم تا حدی است که بازیکنان پس از برگزاری دربی جنوب مقابل آذرخش، به شهرهای خود بازگشته اند. همچنین تیم خوب بانوان یاران‌‌جوان بندرعباس که در لیگ برتر قرار دارد نیز هفته گذشته به دلیل مشکلات مالی در بازی خانگی خود حاضر نشد و در بازی بعد مقابل شهرداری نوشهر که با وساطت تربیت بدنی به مصاف حریف خود رفته بود با نتیجه 4 بر 2 به سود تیم بانوان یاران جوان به پایان رسید تا این تیم با 19 امتیاز در رده ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار گیرد اما اگر حاشیه های این تیم به قوت خود باقی بماند معلوم نیست چه سرنوشتی انتظار این دو تیم را در بر خواهد گرفت .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL