یادواره قدرت علمدار فین

http://s6.picofile.com/file/8212154284/Hormozgani_Copy.jpg

http://s3.picofile.com/file/8212154534/Hormozgani.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، مسابقات فوتبال جام شادروان مهدی حسین آخوندی با حضور 8 تیم به میزبانی واحد فرهنگی ورزشی قدرت علمدار فین در 2 گروه، الف ( شهید آبخون از بندرعباس، قدرت علمدار، شهید خادمی کهن بالا، عقاب  ) و گروه ب ( مقاومت مارم، غدیر پیشدان، میثم، شهید نجمی ) برگزارشد، که پس 2 ماه رقابت تیم های قدرت علمدار و عقاب از گروه نخست و تیم های شهید نجمی و مقاومت مارم از گروه دوم به مرحله نهایی راه یافتند .

در مرحله حذفی تیم شهید نجمی پس از تساوی یک بر یک در ضربات پنالتی (5-4) از سد تیم قدرت علمدار عبور کرد و به دیدار پایانی راه یافت و در دیگر دیدار تیم مقاومت مارم بعد از تساوی بدون گل در ضربات پنالتی (4-3) از سد تیم عقاب گذشت و راهی دیدار پایانی شد. در مسابقه فینال که روز جمعه 20 شهریور ماه برگزار شد، تیم شهید نجمی پس از تساوی 2 بر 2 در ضربات پنالتی (9-8) از سد تیم مقاومت مارم عبور کرد و عنوان قهرمانی این رقابتها را از آن خود نمود، در دیدار رده بندی نیز تیم عقاب پس از تساوی 1بر1 در ضربات پنالتی (5-4) قدرت علمدار را مغلوب نمود تا به عنوان سومی دست یابد.

سعید محمودی نیا عنوان بهترین گلزن را از آن خود کرد و حمید قاسم زاده به عنوان بازیکن اخلاق و تیم شهید خادمی کهن بالا  به عنوان تیم اخلاق انتخاب شدند.

در پایان اهداء جوایز تیم های برگزیده از زحمات و تلاش افرادی که در برگزاری این رقابتها نقش داشتند با اهداء لوح یادبود قدردانی به عمل آمد.

گزارش : محمدعلی ملائی

عکس : مرتضی رشت

http://s3.picofile.com/file/8212155218/Hormozgani2.jpg


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL