جوانان المهدی مقابل پیکان

http://s3.picofile.com/file/8229797584/Hormozgani19_Copy.jpg

نوجوانان و جوانان والیبال آلومینیوم مقابل پیکان صدرنشین

 

http://s3.picofile.com/file/8229797818/Hormozgani19.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، در چارچوب هفته نخست دور برگشت رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاههای کشور تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در سالن فجر بندرعباس مقابل تیم  صدرنشین پیکان در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 13مغلوب شد. این نتیجه در حالی رقم خورد که تیم آلومینیوم به دلیل اعتصاب بازیکنان بزرگسال خود با ترکیبی از بازیکنان نوجوان و جوان خود و تنها دو نفر از بزرگسالان به میدان رفت که نمایش این بازیکنان در اولین تجربه لیگ برتری خود مقابل تیم پیکان مدعی با بازیکنان ملی پوش قابل تحسین بود که بارها توسط تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند. هواداران آلومینیوم هم بارها با شعارهایشان اعتراض خود را به عدم رسیدگی به مشکلات این تیم مطرح نمودند.

تیمهای والیبال و فوتبال آلومینیوم به دلیل مشکلات مالی حال و روز خوبی ندارند و ادامه این روند، انحلال این باشگاه دور از ذهن نخواهد بود و در این بین اختلاف سرمربی والیبال آلومینیوم با رئیس هیئت والیبال استان هم شرایط را از قبل نیزبحرانی تر نموده است .

لازم به ذکر است که تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان نیز به دلیل اعتصاب بازیکنان خود مقابل تیم ماشین سازی تبریز در هفته نخست دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول به میدان نرفت.

* عملکرد بازیکنان نوجوان و جوان آلومینیوم مقابل پیکان نشان می دهد که اگر به بازیکنان بومی فرصت داده شود می توانند در آینده خودشان را مثل بازیکنان تیم آذرخش در رشته فوتسال نشان دهند، حال انحلال باشگاه تنها نتیجه اش سرخوردگی این نوجوانان و جوانان هرمزگانی از رشته والیبال خواهد بود.

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL