بردآلومینیوم پس ازگذشت۵ماه

http://s7.picofile.com/file/8237802550/Hormozgani_Net_Armannezhad2_Copy.jpg

تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با کسب برد مقابل تیم فولاد یزد پس از گذشت ۱۴۵ روز بار دیگر رنگ پیروزی را به خود دید

 

http://s7.picofile.com/file/8237802592/Hormozgani_Net_Armannezhad2.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، در چارچوب هفته بیست و پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور عصر امروز در ورزشگاه شهید نصیری یزد تیم های قعر جدولی آلومینیوم و فولاد یزد در حالی به مصاف هم رفتند که هر دو تیم برای جبران ناکامیهای خود و فرار از انتهای جدول تنها به سه امتیاز این دیدار فکر می کردند.

در نیمه نخست تیم میزبان بهتر ظاهر شد اما حملات پراکنده ی آنها نتیجه ای در بر نداشت تا این نیمه با تساوی بدون گل پایان پذیرفت ، در نیمه ی دوم دو تیم تمام تلاششان را برای کسب پیروزی به کار گرفتند تا اینکه در دقیقه 85 مصطفی کریمی تازه وارد از روی یک ضربه ایستگاهی با شوتی محکم و زمینی دروازه فولاد را گشود و سه امتیاز این دیدار را برای آلومینیوم بدست آورد.

زردپوشان آلومینیوم که آخرین پیروزی خود را در لیگ دسته اول 5 ماه پیش مقابل همین تیم فولاد یزد در چارچوب هفته ششم بدست آورده بودند، پس از ۱۸ هفته ناکامی، موفق شدند به چهارمین برد خود در این فصل از رقابتها دست یابند.

لازم به ذکر است که نماینده استان در بازیهای متعدد این فصل در حالی که از حریف خود پیش بود در دقایق پایانی و تلف شده با دریافت گل ، سه امتیاز را با تک امتیاز عوض می کرد تا آنجایی که کسب برد برای شاگردان سرخاب مثل یک رویا خودنمایی می کرد.

تیم آلومینیوم با کسب این نتیجه ۲۴ امتیازی شد و با دو پله صعود در مکان هجدهم جدول رده بندی قرار گرفت.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL