صعود مقتدرانه جوانان فوتبال ساحلی شهرداری

فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس

صعود مقتدرانه جوانان فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس

0

فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس

.

به گزارش هرمزگانی دات نت ، تیم فوتبال ساحلی جوانان شهرداری بندرعباس، مرحله اول لیگ برتر را با سه پیروزی  مقتدرانه و قرار گرفتن در صدر جدول گروه خود به پایان رساند.

.

دیدارهای مقدماتی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور از 19 تیرماه ماه به مدت 3 روز ، با حضور 23 تیم در 5 گروه برگزار شد . که نماینده استان در گروه چهارم این رقابت ها با تیم های پدیده کاسپین ساری ، یاران مبارکه اصفهان و کامبادن کرمانشاه هم گروه بود.

.

 

تیم فوتبال ساحلی جوانان شهرداری بندرعباس در روز نخست این بازیها موفق شد تیم میزبان پدیده کاسپین ساری را با حساب 5 بر 3 شکست دهد و در روز دوم نیز تیم کامبادن کرمانشاه را در دیداری پرگل با نتیجه 6 بر 3 ( گلزنان شهرداری بندرعباس : علی میرزایی 3 – موسی خاک کش زاده 2 – محمد اسمبعلی) با شکست بدرقه کند . نارنجی پوشان شهرداری در دیدار پایانی نیز موفق شدند با قاطعیت تیم مبارکه اصفهان را با حساب 9 بر یک ( گلزنان شهرداری بندرعباس : احسان درا 2 – موسی خاکش زاده 2 – فریبرز زاهدی 2 – منصور معینی پور فر – عبید حسن پور – مرتضی کلانترزاده ) مغلوب نماید و با به ثمر رساندن 20 گل  و کسب هر 9 امتیاز جشن صعود مقتدرانه خود را برپا کند .

 

.

مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال ساحلی جوانان کشور با شرکت ۲۳ تیم در پنج گروه برگزار شد که در پایان بازی ها از هر گروه دو تیم برتر به مرحله دوم صعود نمودند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL