کسب مدال نقره هفتمین المپیاد نانو کشور توسط “عارف بهمنی”

http://s2.picofile.com/file/8264629092/aref.jpg

هرمزگانی دات نت، مراسم اختتامیه هفتمین المپیاد دانش‌آموزی نانوی کشور، شنبه ۳۰ مردادماه در سالن امام خمینی (ره) پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران در شهرستان کرج برگزار شد، که عارف بهمنی شاه عوضی ، دانش آموز نخبه هرمزگانی توانست مقام دوم مرحله عملی هفتمین المپیاد علوم و فناوری نانو کشور را به دست آورد.

عارف بهمنی شاه عوضی در نخستین تجربه ی خود در آزمون عملی در یک دوره 10 روزه از بین 30 دانش آموز از 12 استان کشور موفق به کسب مدال نقره این المپیاد شد.

عارف بهمنی شاه عوضی از دانش آموزان سال چهارم رشته ریاضی و فیزیک مدرسه شهید حقانی بندرعباس است که توانست در اردیبهشت ماه سال جاری در رقابت با 30 هزار داوطلب از سراسر کشور، جایگاه نخست المپیاد نانو کشور را از آن خود کند و به مرحله عملی این رقابتها راه یابد.


“المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو” فعالیتی است که ابتکار برگزاری آن با این عنوان متعلق به کشور ایران است.  این مسابقات هرساله در باشگاه نانوی کشور زیر نظر نهاد ریاست جمهوری برگزار می گردد و ترکیب مناسبی از رقابت همزمان در حیطه تئوری و عملی که همه مباحث اصلی مطرح در علوم و فناوری نانو را در برگیرد و زیر نظر اساتید برتر و باتجربه کشوری برگزار می گردد.

منبع : باشگاه نانو


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL