شکستی دیگر در کارنامه آذرخش و استعفای روزپیکر

 شکستی دیگر در کارنامه ی آذرخش و استعفای روزپیکر

http://s9.picofile.com/file/8275392526/Hormozgani13.jpg

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته یازدهم سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور عصر دیروز جمعه بیست و هشتم آبان ماه تیم فوتسال آذرخش سرخون  در سالن فجر بندرعباس به مصاف  تیم شهروند ساری رفت. آذرخشی ها که در هفته های متوالی طعم برد را نچشیده بودند امیدوار بودند با پشتوانه ی حمایت پرشورهواداران خود در این دیدار سه امتیاز کامل را در خانه حفظ نمایند تا بتوانند تا حدودی از شرایط بحرانی خارج گردند.

شاگردان عباس روزپیکر که مصمم به پیروزی پای در میدان نهادند بازی را هجومی آغاز کردند و موقعیت های خوبی هم بر روی دروازه ی تیم شهروند ایجاد نمودند که تبدیل به گل نشد، در حالی که توپ و میدان در اختیار تیم آذرخش بود بر روی یک اشتباه توپ را ازدست دادند تا این تیم شهروند باشد که در یک ضد حمله به اولین گل بازی دست یابد در ادامه نیز باز هم در بر روی یک اشتباه در دفع توپ توسط بازیکنان آذرخش تیم شهروند با تیز هوشی گل دوم را نیز به ثمر رساند تا کار برای آذرخش سخت تر شود. بازیکنان اذرخش که تازه به خودشان آماده بودند ادامه بازی را با دقت بیشتر در پی گرفتند که حاصل آن جبران دو گل خورده توسط سعید رضوانی و میلاد چراغی بود تا پایان نیمه نخست با تساوی دو بر دو خاتمه یابد .

با شروع نیمه دوم نارنجی پوشان آذرخش همان روند بدون اشتباه را ادامه دادند تا بلاخره در اواسط نیمه دوم با شوت سرکش بهزاد میری زاده به گل سوم دست یافتند تا از حریف خود در این دیدار جلو بیفتند . اذرخشی ها برای کسب اولین برد خانگی خود در این فصل باید همان روند بدون اشتباه را در 10 دقیقه ی پایانی نیز ادامه می دادند، اما بر روی یک غفلت توسط بازیکنان اذرخش ، تیم شهروند بازی را به تساوی کشاند و در ادامه نیز با ادامه اشتباه های متوالی خط دفاعی و دروازه بان دو گل دیگرنیز دریافت نمودند تا کار برای جبران بسیار سخت گردد.

اذرخشی ها پس از خوردن گل پنجم با بیرون کشیدن دروازه بان خود با پنج بازیکن به دروازه ی تیم شهروند حمله ور شدند که حاصل آن تها یک گل بود که با شوت محکم بهزاد میری زاده وبرخورد به دفاع تیم حریف و تغییر جهت وارد دروازه ی تیم شهروند شد تا حساب کار در این دیدار که در اکثر اوقات با برتری بازیکنان اذرخش دنبال میشد 5 بر 4 به سود تیم شهروند خاتمه یابد .

تا همچنان تیم آذرخش با 4 امتیاز در رده ی سیزدهم لیگ برتر باقی بماند.

اذرخشی ها که در این دیدار نیز خوب ظاهر شدند و موقعیت های خوبی نیز بر روی دروازه ی تیم حریف بوجود آوردند، با کمی دقت می توانستند با تبدیل به گل آنها نتیجه ی دیگری را رقم بزنند، که اینگونه نشد .

عباس روزپیکر بعد از پایان بازی در کنفرانس مطبوعاتی با به گردن گرفتن نتایج ضعیف این تیم به طعنه تیم آذرخش را یکی از ثروتمندترین تیم های لیگ برتر عنوان نمود و با بیان اینکه شاید با رفتن من مشکلات تیم حل شود استعفای خود را از سرمربی گری آذرخش عنوان نمود .

حال باید منتظر ماند که در این شرایط بحرانی چه سرنوشتی در انتظار تنها تیم لیگ برتری استان خواهد بود .

گزارش و عکس : علی آرمان نژاد – هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL