شکست خانگی آذرخش مقابل مس مدعی

هرمزگانی دات نت، در هفته دوم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر دیروز  تیم اذرخش سرخون بندر عباس در سالن فجر پذیرای مس سونگون ورزقان بود. با توجه به عدم تبلیغات محیطی با استقبال خوب تماشاگران ظرفیت دو هزار و پانصد نفری سالن فجر بندرعباس تکمیل بود.

در این دیدار تیم اذرخش بندرعباس از میثم خیام ، میثم برشوری و میلاد قنبرزاده  سه خرید جدید خود که در دیدار برابر فرش آرا مجوز بازی نداشتند، استفاده کرد و حتی توانست موقعیت های خوبی خلق کنند که درخشش صمیمی دروازه بان ملی پوش مس مانع از گلزنی اذرخشی ها شد. در ادامه تیم مس با تجربه بیشتر به گل برتری رسید و برنده به رختکن رفت. در نیمه دوم در حالی که بازی پایا پای ادامه داشت بر روی یک صحنه مشکوک به خطا مسی ها  گل دوم خودشان را به ثمر رساندند که این گل با اعتراض شدید نیمکت اذرخش و تماشاگران همراه بود. در نهایت در انتهای بازی مسعود محمدی دروزاه بان آذرخش که در این دیدار نیز با تعصب همیشگی ظاهر شده بود با قرار گرفتن در کنار دروازه بان تیم مس توانست با تیز هوشی یکی از گل ها را جبران کند تا این دیدار که به نوعی اولین دیدار تیم آذرخش محسوب میشد با شکست دو بر یک به اتمام برسد.

در هفته نخست رقابت ها آذرخش بندرعباس در اعتراض به صادر نشدن کارتِ بازی بازیکنان جدیدش از سوی مسئولان سازمان لیگ مقابل فرش آرا مشهد به میدان نرفت و ۳ بر صفر بازنده شد.

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL