پیروزی آلومینیوم و شهرداری

 

هرمزگانی دات نت – از هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان عصر امروز شنبه 24 اسفند 92 در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس آخرین دیدار این هفته از رقابتها را برگزار کرد . این بازی که قرار بود روز گذشته انجام شود بدلیل بارش شدید باران و آب گرفتگی در شهر بندرعباس به امروز موکول شد . این بازی پر برخورد با شروع خوب طلایی پوشان هرمزگانی آغاز شد و در دهمین دقیقه از دیدار سید افشین چاووشی مهاجم سابق داماش گیلان موفق شد دروازه پارسه را باز کند و آلومینیوم را جلو بیاندازد . در دقیقه 30 بازی میثم مجیدی موفق شد از روی نقطه پنالتی گل دوم المهدی را به ثمر برساند و شادی را بار دیگر به جمع هواداران حاضر در استادیوم بیاورد . در آغاز نیمه دوم و در دقیقه 47 جعفر بذری مهاجم آماده ی این روزهای تیم آلومینیوم موفق شد سومین گل زرد پوشان را نیز وارد دروازه میهمان کند تا خیال شاگردان مجید نامجو مطلق از سه امتیاز این دیدار راحت تر شود . محمد اسماعیل نظری در دقیقه 78 موفق شد تک گل تیم پارسه تهران را از روی نقطه ی پنالتی به ثمر برساند .  این دیدار که با حواشی نیز همراه بود دو اخراجی از سوی تیم تهرانی ( احمد مومن زاده و .. ) و یک اخراجی نیز از تیم آلومینیوم ( شاهین مجیدی ) داشت . آلومینیوم با این پیروزی خانگی با 28 امتیاز در رده هشتم جدول گروه ب قرار گرفت .

تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر روز جمعه 23 اسفند 92 در ورزشگاه شهدای نزاجا میهمان تیم نیروی زمینی تهران بود . اسماعیل کیانی و سعید صادقی برای نیروی زمینی و علی نقی شاهمرادی نیز برای شهرداری موفق به گلزنی شدند . این دیدار پر برخورد با اخراج هاشمی مربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس همراه بود و در نهایت با نتیجه دو بر یک به سود تیم میزبان به پایان رسید . شهرداری با این شکست خارج از خانه با 31 امتیاز در رده ششم گروه الف قرار گرفت .

تیم فوتبال البدر بندر کنگ نیز که عصر روز جمعه در ورزشگاه شهدا شهر قدس به مصاف شاگردان فرهاد کاظمی و پیکان تهران رفته بود همانند دیدار نیم فصل نخست مغلوب این تیم تهرانی شد . البدری ها با نتیجه سنگین سه بر صفر بازی را واگذار کردند تا خطر سقوط از لیگ دسته یک را بیش از پیش احساس کنند . جهانگیر عسگری ، امین ترکاشوند و ایمان رزاقی راد موفق شدند گل های تیم پیکان را در این دیدار به ثمر برسانند . البدری ها با این شکست خارج از خانه با 22 امتیاز در رده دوازدهم گروه ب قرار دارند .

گزارش : مجتبی حاجی زاده / هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL