پایان کار شهرداری با کسب عنوان پنجمی در رقابتهای لیگ دسته ۲ فوتبال

هرمزگانی دات نت، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در رقابتهای لیگ دسته دوم فوتبال کشور با کسب عنوان پنجمی به کار خود پایان داد .

این تیم جمعه شب در چارچوب رقابتهای هفته بیست و ششم و پایانی لیگ دسته دو فوتبال باشگاه های کشور با نتیجه دو بر یک برابر چوکای تالش شکست خورد تا در مجموع با کسب ۳۴ امتیاز در رده پنجم جدول این رقابتها قرار گیرد.

تیم شهرداری بندرعباس در این فصل از رقابتها با کسب 9 برد، 7 تساوی و 10 شکست در مجموع با 34 امتیاز به کار خود پایان داد.

نارنجی پوشان شهرداری بندرعباس که این فصل از رقابتها را با هدایت مجتبی خورشیدی آغاز کردند با کسب نتایج ضعیف خطر سقوط به لیگ پایین تر را احساس می کردند که پس از برکناری خورشیدی هدایت این تیم به ابراهیم باعثی سپرده شد که در ادامه با کسب نتایج مطلوب به یکی از شانس های صعود به لیگ دسته اول تبدیل شدند که پس از وقفه جند ماهه مسابقات به دلیل بیماری کویید 19 ، تیم شهرداری نتوانست گامهای آخر را به خوبی بردارد و از صعود به لیگ دسته اول باز ماند.

با توجه به رضایت مدیریت شهرداری از عملکرد باعثی ،قرارداد این مربی هرمزگانی تا یک فصل دیگر تمدید شد.

در این فصل از رقابتها 3 بازیکن شهرداری ( حکیم حزباوی 13 گل و 6 پاس گل ، علیرضا اسلامی 10 گل و 7 پاس گل ، هادی دهقانی کاپیتان تیم 8 گل و 10 پاس گل )  موفق شدند در مجموع 31 گل از 34 گل زده این تیم را به ثمر برساندند که نشاندهنده عملکرد خوب این بازیکنان می باشد.

مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی برگزار شد.

در پایان این بازی‌ها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود کردند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

عکس : اصغر سالاری

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL