قهرمانی بانوان فوتبال ساحلی شهرداری بندرعب

http://s3.picofile.com/file/8222779800/Hormozgani_51_Copy.jpg

جام قهرمانی ششمین دوره  لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان بر دستان شیرزنان تیم شهرداری بندرعباس

 

http://s6.picofile.com/file/8222774284/Hormozgani_51.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، مرحله نهایی ششمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور از بیستم آبان ماه به مدت سه روز در زمین ساحلی غدیر بندرعباس با حضور چهارتیم صعود کننده ( شهرداری بندرعباس ، هئیت فوتبال کرمان ، حرم گناوه بوشهر و آرسن میناسیان گیلان ) برگزار شد .

پس از پایان سه روز جدال برای تصاحب عنوان قهرمانی ، تیم بانوان شهرداری بندرعباس مدافع عنوان قهرمانی  با کسب سه پیروزی متوالی موفق شدند جام قهرمانی را در خانه حفظ نمایند. بانوان شهرداری که مقتدرانه به مرحله نهایی این دوره از رقابتها راه یافته بودند در روز نخست توانستند حریف سخت کوش خود حرم گناوه را با حساب 3 بر 2 شکست دهند و سه امتیاز بازی نخست را از ان خود نمایند، برای مشکی پوشان شهرداری وجیهه ژاله 2 گل و مهسا عرب یک گل به ثمر رساندند. در روز دوم نیز تیم شهرداری موفق شد تیم آرسن میناسیان گیلان را در یک بازی پرگل و جنجالی با نتیجه 9 بر 2 با گلهای وجیهه ژاله ۵بار، فاطمه معماری ۲گل، مهسا عرب و ملیحه نورالدینی  شکست دهد تا با کسب شش امتیاز یک قدم تا دست یابی به جام فاصله داشته باشد تا در روز آخر در حساسترین دیدار به مصاف رقیب سنتی خود تیم مدعی هیئت فوتبال کرمان روند که حاصل این دیدار حبساس و نفس گیر که با استقبال خوب هواداران هرمزگانی همراه بود نیز با برتری 3 بر1 نماینده استان همراه باشد، مهسا عرب ، وجیهه ژاله و سهیلا لرستانی گل های تیم شهرداری بندرعباس را در این دیدار به ثمر رساندند.تا این تیم شهرداری بندرعباس باشد که پنجمین قهرمانی خود را در لیگ برتر در خانه جشن گیرد.

 بانوان فوتبال ساحلی که برای پنجمین بار ، عنوان قهرمانی این رشته ساحلی را برای ورزش هرمزگان بدست آوردند  با به ثمر رساندن 83 گل و کسب پیروزی در هر 9 دیدار عملکرد فوق العاده ای از خود در این فصل به ثبت رساندند که نشان از توانایی و استعداد بالای بانوان هرمزگانی در این رشته ساحلی دارد .

 

تیم هئیت فوتبال کرمان با کسب 2 برد و یک باخت با 4 امتیاز و تیم آرسن میناسیان گیلان  با تک برد روز آخر مقابل تیم حرم گناوه با 3 امتیاز به ترتیب عنوان دوم و سومی این دوره از رقابتها را به خودشان اختصاص دادند و تیم حرم گناوه نیز با سه شکست متوالی به عنوان چهارمی مسابقات لیگ برتر قناعت کرد . همچنین فاطمه سهرابی  بازیکن تیم هئیت فوتبال کرمان در رقابت با وجیهه ژاله بازیکن خوب و گلزن شهرداری موفق شد به عنوان خانم گلی این فصل لیگ برتر انتخاب شود و نیز از خانم حمیده سلطانی زاده سرمربی تیم شهرداری به دلیل تلاشهای فراوان درارتقاء این رشته ورزشی  با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

 

اسامی بازیکنان شهرداری بندرعباس ( قهرمان ششمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور) : وجیهه ژاله، مهسا عرب، طیبه ایرانی، سهیلا لرستانی راد، ملیحه نورالدینی، معصومه حسینی خواه، فریبا سهرابی، مژگان مهدی زاده، مریم رازمندی پور، منصوره جعفرپور، الهام پرواز

سرمربی: حمیده سلطانی زاده ، مربی: هاجر سلطانی زاده، فهیمه کریمی (تدارکات)، سرپرست : شهربانو کمالیان، مدیر تیم : محمد دیروار

 

سایت هرمزگانی دات نت ،  این موفقیت و کسب پنجمین عنوان قهرمانی فوتبال  ساحلی بانوان کشور را به کادرفنی ، بازیکنان و ورزش دوستان هرمزگانی تبریک عرض می نماید .

 

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد  –  هرمزگانی دات نت

 

http://s3.picofile.com/file/8222768026/Hormozgani2.jpg

 

http://s3.picofile.com/file/8222768550/Hormozgani16.jpg

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL