مینا عبداللهی بر سکوی نخست آسیا

مینا عبداللهی  پاروزن هرمزگانی  در روز پایانی مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در اندونزی با غلبه بر حریفان به نشان طلا دست یافت.

 

 

هرمزگانی دات نت، در روز پایانی مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا در شهر پالمبانگ اندونزی، مینا عبدالهی در فینال ماده کایاک یکنفره مسافت ۲۰۰ متر جوانان با حریفانی از قزاقستان، ازبکستان، ژاپن، تایلند، مالزی، قرقیزستان و اندونزی رقابت کرد که در پایان با زمان ۴۵.۷۶۵ ثانیه اول شد و مدال طلا را بر گردن آویخت. مینا عبداللهی در روز دوم این رقابتها نیر در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر با زمان ۲:۱۱.۲۸۳دقیقه نشان برنز را از آن خود کرده بود.

از استان هرمزگان چهار پاروزن به نام های هدیه کاظمی،سارا کاظمی، مینا عبداللهی و کیانا کمال زاده به همراه آرزو پاسلار به عنوان مربی در این پیکارها شرکت داشتند که در ماده کایاک یکنفره مسافت ۵۰۰ متر بزرگسالان هدیه کاظمی با زمان ۲:۰۱.۶۱۹دقیقهدر مکان چهارم ایستاد.

در ماده کایاک چهارنفره مسافت ۵۰۰ متر رده سنی بزرگسالان هم کیانا کمال زاده و سارا کاظمی دو پاروزن هرمزگانی به همراه سارا حنیفه زاده و نگار علیمحمدی با زمان ۱:۵۰.۴۹۹ در رده ششم قرار گرفتند.

همچنین در ماده کایاک دونفره مسافت ۵۰۰ متر بزرگسالان کیانا کمال زاده پاروزن هرمزگانی به همراه سارا حنیفه زاده هم تیمی خود با زمان ۲:۰۱.۵۳۴ در مکان نهم ایستادند.

منبع: فدراسیون قایقرانی ایران

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL