برتری آذرخش درحساسترین بازی نیم فصل۲

به گزارش هرمزگانی دات نت، تیم آذرخش سرخون بندرعباس در حساس ترین بازی خود در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور در تهران مقابل تیم دانشگاه آزاد به برتری دست یافت.

زردپوشان آذرخش که در هفته گذشته در بندرعباس به واسطه اشتباهات داوری بازی برده را با تساوی 3 بر 3 به پایان رساندند و با توجه به برد هفته گذشته تیم دانشگاه آزاد مقابل شهروند ساری، و اختلاف یک امتیازی دو تیم باعث شد که مسابقه امروز، که جز دیدارهای معوقه هفته هفدهم بود به مانند دیداری شبه فینال بماند که برد هر یک از تیم ها تا حدودی خطر سقوط را کمرنگ تر می نمود.

شاگردان عباس روزپیکر که تا اواسط بازی امروز از حریف خود عقب بودند، در انتها توانستند با حساب 4 بر 3 حریف خود را شکست دهند تا در سه دیدار پایانی لیگ برتر با ارامش بهتری به میدان بروند.

برای آذرخش میلاد چراغی 2 گل و مصطفی طیبی و محمد بنی اسدی توانستند گلزنی نمایند.

تیم آذرخش با این پیروزی 15 امتیازی شد و در همان رتبه دوازدهم جدول باقی ماند و برای ماندن در لیگ برتر باید در 2 دیدار بعد با هوشیاری به میدان رود و حداقل امتیازها را دریافت نماید تا کار به بازی آخر کشیده نشود که گرفتن امتیاز مقابل تیمی (دبیری تبریز ) که برای قهرمانی در لیگ برتر می جنگد بسیار سخت و برای تیم دانشگاه ازاد مسابقه با تیمی ( طرح و توسعه الوند ) که در انتهای جدول قرار دارد، دیداری اسان خواهد بود.

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL