صدرنشینی ساحل نشینان بندر در نیم فصل نخست لیگ دسته اول

صدرنشینی ساحل نشینان بندر در نیم فصل نخست لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاههای کشور

http://s7.picofile.com/file/8265604626/Hormozgani1.jpg

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته هفتم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور عصر امروز دوشنبه 8 شهریور ماه در زمین ساحلی غدیر، تیم شهرداری بندرعباس توانست با کسب برتری مقابل تیم بیمارستان قلب شیراز عنوان قهرمانی نیم فصل را از آن خود نماید .

نارنجی پوشان شهرداری که در هفته گذشته در فسا با 10 گل از سد تیم دانش این شهر گذشته بودند، قصد داشتند با ادامه روند پیروزیهای خود صدرنشینی نیم فصل را نیز از آن خود نمایند.

شاگردان رضایی پور که از همان ابتدا، بازی هجومی را در دستور کار خود داشتند بعد از ایجاد چندین موقیت گلزنی، توسط مصطفی خاقانی با یک شوت سرکش موفق به گلزنی شدند تا ادامه روند بازی برای این تیم ساده تر شود در ادامه نیز فاروق پسنده سانت زیبای سجاد عبداله پور را با یک ضربه دیدنی قیچی برگردان تبدیل به گل نمود تا حساب کار دو بر صفر به سود ساحل نشینان شود بعد از این گل بازی کمی آرام دنبال شد و توپی از خط دروازه ها عبور نکرد، در 12 دقیقه دوم، دو تیم بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتند تا حساب کار همان 2 گل باشد. در 10 دقیقه  سوم و پایانی تیم مهمان مصمم بود که نتیجه بازی را عوض کند تا اینکه یک ضربه پنالتی نصیب این تیم گردید که وحیدی دروازه بان شهرداری با یک عکس العمل مناسب ضربه پنالتی را دفع نمود در ادامه بازی بر روی یک غافلگیری در حالی که دفاع شهرداری معتقد به خطای مهاجم تیم مهمان بود دروازه شهرداری باز شد تا حساب این دیدار 2 بر یک شود و حساسیت بازی بیشتر گردد .

نارنجی پوشان که انگار پس از خوردن گل تازه  به خودشان آمده بودند بلافاصله در اولین ضربه خود توسط مصطفی خاقانی به گل سوم دست یافتند تا ضمن از هم پاشیدگی تیم مهمان بین دروازه بانان ذخیره این تیم نیز درگیری لفظی ایجاد گردد، در ادامه بر روی حرکت خوب و پاس استثنایی پوریا سورویی، فاروق پسنده با یک بغل پای ساده گل چهارم را به ثمر رساند و چند دقیقه بعد بر روی غفلت دروازه بان تیم میهمان این پوریا سورویی بود که با تیز هوشی گل پنجم را برای تیم شهرداری به ثمر رساند تا این دیدار مهیج با برتری قاطع ساحل نشینان بندر پایان یابد.

شاگردان حمید رضایی پور با 5 برد و یک باخت و در مجموع با 14 امتیاز عنوان صدرنشینی نیم فصل را از آن خود نمودند.

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاههای کشور با حضور 7 تیم به صورت رفت و برگشت برگزار می گردد که در پایان دو تیم برتر راهی رقابتهای لیگ برتر می شوند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL