پایان نیم فصل دسته اول ۹۳

 

به گزارش  هرمزگانی دات نت  ، هفته دهم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور با پیروزی شهرداری بندرعباس و تساوی آلومینیوم المهدی هرمزگان پیگیری شد . از گروه ب این رقابتها  ظهر پنجشنبه 27 آذر 93 ، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس پذیرای تیم داماش گیلان بود . این دیدار در حالی برگزار می شد که مصادف با هشتمین سالگرد زنده یاد ناصر عبدالهی اسطوره موسیقی هرمزگان بود ، از همین رو پیش از آغاز این مسابقه بازیکنان شهرداری بندرعباس با اهدای شاخه گل یاد و خاطره این هنرمند را زنده نگه داشتند .

نارنجی پوشان شهرداری که تنها به 3 امتیاز این دیدار فکر می کردند از همان ابتدا با حملات خود دروازه تیم آبی پوش داماش را با خطر مواجه می کردند که این حملات با بی دقتی مهاجمین حاصلی در پی نداشت . در ادامه بازی به صورت متعادل دنبال می شد ، در دقیقه 44 ضربه ایستگاهی رضا مردانی از پشت محوطه جریمه به تیر افقی دروازه داماش برخورد کرد و در برگشت ضربه سر مهاجمین شهرداری را نیز دروازه بان داماش مهار نمود تا این نیمه بدون به ثمر رسیدن گلی پایان یابد . در نیمه دوم بازی کاملا در اختیار شهرداری بود اما بی دقتی مهاجمین این تیم مهم ترین دلیل عدم دست یابی به گل بود . خرمزی سرمربی تیم شهرداری در دقیقه 66 این دیدار بازیکن جوان و هرمزگانی خود دانیال عامری را به جای هادی دغاغله به میدان فرستاد ، این تعویض با حمایت و تشویق تماشاگران همراه بود  تا اینکه حاصل آن به ثمر رسیدن گلی زیبا در دقیقه 89  با ضربه سر همین بازیکن بومی بود تا شهرداری در واپسین لحظات به بردی شیرین دست یابد . از گروه الف این رقابتها نیز در ورزشگاه تختی اهواز تیم آلومینیوم به مصاف تیم صدر جدولی استقلال این شهر رفت ، زرد پوشان آلومینیوم  که در دقیقه 77 توسط سعید ناصری به گل رسیده بودند همانند دیدار قبل نتوانستند برتری خود را حفظ کنند و در دقیقه 86 توسط مصطفی نوروزی گل تساوی را دریافت نمودند تا تنها به یک امتیاز خارج از خانه دست یابند .

و اما آخرین دیدار نیم فصل رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور با برد آلومینیوم المهدی هرمزگان و  شکست شهرداری بندرعباس  پیگیری شد .

از گروه الف این رقابتها  ظهر چهارشنبه 3 دی ماه 93 ، تیم فوتبال آلومینیوم المهدی در ورزشگاه خلیج فارس پذیرای تیم مس کرمانی بود که بر روی نیمکت اکبر میثاقیان سرمربی سابق خود را می دید .

این دیدار در حالی برگزار می شد که هر دو تیم برای رسیدن به رتبه ای بهتر در جدول تنها به سه امتیاز بازی چشم دوخته بودند . در ابتدا بازی به صورت متعادل دنبال می شد و در لحظاتی نیز شاهد حملاتی از سوی دو تیم بودیم . پانزده دقیقه پایانی نیمه نخست در اختیار زردپوشان میزبان بود تا اینکه  در دقیقه 39 بر روی سانتر خوب عیسی آل کثیر و ضربه سر دقیق هادی دهقانی شاهد به ثمر رسیدن اولین گل این دیدار بودیم و این نیمه با همین تک گل به سود زردپوشان هرمزگانی  پایان یافت .  با شروع نیمه دوم بر روی خطایی که بابک بیداری مدافع آلومینیوم مرتکب شد کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد تا کار برای آلومینیوم در 45 دقیقه نیمه دوم سخت دنبال شود . تیم سفید پوش مس نیز برای فرار از شکست بازی را هجومی دنبال می کرد . مهرداد آوخ بازیکن هرمزگانی حاضر در تیم مس کرمان بازی زیبایی را از خود به نمایش گذاشت و در چندین صحنه دروازه آلومینیوم را به شدت تهدید کرد اما حملات تیم مس تا پایان 90 دقیقه سودی نداشت و بازی با همان تک گل نیمه اول به پایان رسید . تیم آلومینیوم المهدی با این برد 14 امتیازی شد و به مکان هفتم جدول صعود کرد و تیم مس کرمان نیز با 10 امتیاز به مکان یازدهم سقوط کرد تا ضعیف ترین نتایج اخیر اکبر میثاقیان را رقم بزند . از گروه ب این رقابتها نیز در ورزشگاه تختی آبادان تیم شهرداری به مصاف تیم رده دومی صنعت نفت این شهر رفت که این دیدار با شکست 2 بر 1 برای نارنجی پوشان شهرداری پایان پذیرفت . تک گل شهرداری را باز هم دانیال عامری بازیکن آینده دار هرمزگانی در دقیقه 87 به ثمر رساند . تیم شهرداری با 11 امتیاز در رتبه نهم جدول نیم فصل را به پایان رساند .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL