شکست شهرداری از خزر رودسر

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی  عصر جمعه  یکم خرداد ماه در زمین ساحلی غدیر بندرعباس تیم های شهرداری بندرعباس و خزر رودسر  به مصاف یکدیگر رفتند

تیم شهرداری بندرعباس که در دیدارهای قبلی خود یک پیروزی و دو شکست در کارنامه داشت برای قرارگرفتن در رده های بالای جدول تنها به 3 امتیاز این دیدار فکر می کرد .

در 12 دقیقه نخست این دیدار بازیکنان شهرداری عملکرد خوبی از خودشان به نمایش نگذاشتند و 3 بار دروازه خود را باز شده دیدند . تا این نیمه به کام سفیدپوشان شمالی باشد . در ادامه تیم شهرداری که وحید وحیدی دروازبان نخست خود را وارد زمین کرد به مراتب جریان بازی را در اختیار  گرفت و توانست توسط حمید رضایی پور و سجاد عبداله پور 2 گل را جبران نماید اما در ادامه گل دیگری دریافت کرد تا اختلاف به دو گل برسد . تیم شهرداری که نمی خواست بازنده این دیدار باشد بر فشار حملات خود افزود تا اینکه حمید رضایی پور از روی یک ضربه ایستگاهی دروازه تیم میهمان را برای سومین بار باز کرد . در لحظات پایانی که تیم میهمان با گرفتن زمان بازی در فکر کسب پیروزی بود از روی یک ضربه ایستگاهی توسط فاروق پسنده دروازه خودش را باز شده دید تا شهرداری از شکست در وقت قانونی فرار کند اما نارنجی پوشان در همین لحظات با اخراج سجاد عبداله پور مواجه شدند تا کارشان با یک بازیکن کمتر برای حفظ نتیجه سخت تر شود . در وقت های اضافه این تیم سفید پوش شمالی بود که از روی یک ضربه ایستگاهی به گل برتری دست یافت و در روزی که هر دو تیم به قضاوت داور معترض بودند این تیم میهمان باشد که صاحب 2 امتیاز شود . شهرداری با این نتیجه همچنان با یک امتیاز در رده دوازدهم جدول باقی ماند .

 

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL