شکست والیبال المهدی درهفته۶

http://s6.picofile.com/file/8222919184/alo.jpg

 

هرمزگانی دات نت، از هفته ششم سری رقابتهای لیگ برتروالیبال باشگاههای کشور عصر امروز تیم آلومینیوم هرمزگان ازساعت ۱۷:۳۰ درسالن فجر به مصاف تیم شهرداری ارومیه رفت.


این دیدار در حالی برگزار می شد که هر دو تیم در دیدارهای هفته گذشته خود با نتیجه مشابه 3 بر 2 بازی را به حریفان خود واگذار نموده بودند ، قبل از شروع این دیدار از سعید معروف بازیکن ملی پوش و نماینده تیم والیبال شهرداری ارومیه از سوی مسئولان ورزش استان وآلومینیوم  تقدیر به عمل آمد.

در ست نخست با اینکه درامتیازات آغازین تیم آلومینیوم پیش افتاده بود اما این شاگردان سیدعباسی بودند که توانستند وقت استراحت فنی اول را ۸بر۶ ازآن خودکنند. درادامه بااینکه دوتیم پایاپای هم پیش میرفتند بازهم این تیم شهرداری ارومیه بودکه توانست وقت استراحت فنی دوم را هم ۱۶بر۱۵به سود خود به پایان رساند و  درنهایت هم با امتیازسرویس تشکری شهرداری ارومیه ست اول را ۲۵بر۲۰ پیروزشد.

ست دوم هم به مانند ست اول بسیار نزدیک و تماشایی پیگیر شد و تیم‌ها تا امتیازات پایانی شانه به شانه هم پیش می‌رفتند تا اینکه تجربه بالای ارومیه‌ای ها باعث شد تا در نهایت این ست با امتیاز 28-26 به سود تیم مهمان پایان پذیرد.

ست سوم این دیدار درحالی آغازشد که شهرداری برای گرفتن سه امتیاز و آلومینیوم برای جبران امتیازات ازدست رفته وارد زمین شدند، تیم شهرداری طبق روال ست های گذشته توانست وقت استراحت فنی اول را ۸بر۷ به سود خود تمام کند اما در ادامه حتی ورود معروف هم نتوانست سودی برای ارومیه داشته باشد وقت استراحت فنی دوم ۱۶بر۱۳به نفع آلومینیوم ثبت شد و درنهایت ست سوم بابرتری ۲۵بر۲۱ آلومینیوم به پایان رسید.

در ست چهارم نیز در حالی که تیم آلومینیوم در ابتدا از حریف خود پیش افتاد اما در نهایت نتوانست کاری از پیش ببرد و ست چهارم را با امتیاز  25 بر22 واگذار نمود.

با ثبت این نتیجه شاگردان با بستگانی با یک پله سقوط و با همان 5 امتیاز در رده یازدهم جدول این رقابتها جای گرفتند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL