قهرمانی هرمزگان در مسابقات فوتبال زیر ۱۸ سال دانش آموزی کشور

قهرمانی هرمزگان در مسابقات فوتبال زیر 18 سال دانش آموزی کشور

http://s8.picofile.com/file/8286222734/Hormozgani1.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، در دیدار پایانی مسابقات فوتبال زیر 18 سال دانش آموزی کشور ، ظهر دیروز 24 بهمن ماه تیم هرمزگان با نتیجه ۲ بر ۱ حریف خود تیم تهران  را شکست داد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

این دیدار پر تنش و حساس در وقت های قانونی با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در لحظات پایانی وقت های اضافه تیم هرمزگان توانست با استفاده درست از ضربه ایستگاهی دروازه تیم تهران را باز کند و قهرمان این پیکارها شود. برای تیم هرمزگان مهرداد عالی پور در نیمه نخست و علی نصرالهی گل برتری را در دقایق پایانی به ثمر رساند.

 

تیم شایسته هرمزگان برای رسیدن به این عنوان پس از صدرنشینی در گروه خود با غلبه بر تیم های آذربایجان شرقی و قزوین راهی فینال این رقابتها شد.

تیم هرمزگان با قهرمانی در این دوره از رقابت ها جواز حضور در مسابقات جهانی جمهوری چک را کسب کرد.

تیم البرز نیز در دیدار رده بندی با شکست قزوین در جایگاه سوم قرار گرفت.

در پایان این رقابتها محمد قادری و مهرداد عالی پور از استان هرمزگان به ترتیب به عنوان بازیکن اخلاق و فنی ترین بازیکن مسابقات انتخاب شدند و علیرضا رضایی از استان قزوین به عنوان فنی ترین دروازه بان و استان فارس نیز به عنوان تیم اخلاق معرفی شدند.

مسابقات فوتبال زیر ١٨ سال مدارس قهرمانی کشور ( یادواره شهدای مدافع حرم ) با حضور ١٣ تیم از 18 تا 24 بهمن به مدت یک هفته در بندرعباس برگزار شد.

 

گزارش و عکس : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL