سدمحکم شهرداری مقابل گلساپوش صدرنشین

به گزارش هرمزگانی دات نت، از سری مسابقات هفته چهاردهم  از دور برگشت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، تیم شهرداری شب گذشته ( ۱۹ تیرماه ) در ورزشگاه ساحلی غدیر بندرعباس به مصاف تیم صدر جدولی و مدعی گلساپوش یزد رفت.

تیم شهرداری بندرعباس که در این دیدار لباس آبی رنگ به تن داشت در مقابل تیم قدرتمند گلساپوش که دارای چند بازیکن ملی پوش نیز بود بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت.

در این دیدار مهیج تیم شهرداری در ابتدا از حریف خود پیش افتاد و با مدیریت بازی تا دوازده دقیقه دوم نتیجه را با حساب ۳ بر یک به سود خود حفظ نمود اما در مقابل تیم با تجربه گلساپوش در دوازده دقیقه سوم بعد از به ثمر رساندن گل تساوی، با یک گل دیگر نتیجه را ۴ بر ۳ به سود خود کرد و در حالی که به پیروزی در این دیدار نزدیک بود، سجاد عبداله پور که نمایش خوبی در این دیدار داشت  با زدن یک گل زیبا در دقایق پایانی نتیجه را برای شهرداری به تساوی کشاند تا بازی با حساب ۴ بر ۴ به وقت های اضافه کشیده شود در این مدت کوتاه سه دقیقه ای ابتدا تیم گلساپوش جلو افتاد اما در ادامه آبی پوشان شهرداری با به ثمر رساندن دو گل پیاپی، در یک قدمی برد در این دیدار بودند اما این پایان کار نبود و در ۳۰ ثانیه به پایان بازی  با خطایی که داور به سود تیم میهمان گرفت تیم گلساپوش از روی ضربه ایستگاهی گل تساوی را به ثمر رساند تا در نهایت این دیدار با تساوی ۶ بر ۶ پایان پذیرد و کار به ضربات پنالتی کشیده شود، در ضربات پنالتی تیم با تجربه گلساپوش که دروازه بان ملی پوش خود را درون دروازه داشت ، توانست با حساب ۳ بر یک از سد شهرداری پرتلاش  بگذرد و پیروز این میدان باشد.

برای شهرداری در این بازی سجاد عبدالله پور ۳ گل ، پوریا سورویی ، علی میرزایی و فاروق درا گل زنی کردند.

تیم شهرداری بندرعباس در پایان هفته چهاردهم با ۶ برد، ۷ باخت و کسب ۱۶ امتیاز در مکان هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ساحلی قرار گرفت.

در این دیدار شهرداری دروازه بان اول خودش منصور مدارایی را در اختیار نداشت و وحید وحیدی که عملکرد مناسبی داشت درون دروازه ایستاده بود.

لازم به ذکر است که شهرداری در هفته گذشته در بوشهر با یک نمایش خوب مقابل دیگر تیم مدعی لیگ دریانوردان، پس از تساوی در وقت های قانونی، در ضربات پنالتی با حساب ۷ بر ۶ برنده بازی شد.

 

http://s8.picofile.com/file/8366365668/Hormozgani_new7.jpg

http://s8.picofile.com/file/8366365700/Hormozgani_new8.jpg

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL