تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال رودان در لیگ برتر ماندنی شد


هرمزگانی دات نت، در پایان رقابتهای لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، تیم فوتسال هیات فوتبال رودان در اولین تجربه حضور خود، با قرار گرفتن در رتبه پنجم در لیگ برتر ماندنی شد.

تیم هیات فوتبال رودان که حضورش در لیگ برتر قطعی شده بود در آخرین دیدار این فصل، شب گذشته چهارم اردیبهشت ماه در سالن شهید جعفری رودان در یک بازی تمرینی با نتیجه شش بر صفر مغلوب تیم ملی حفاری شد تا در پایان مرحله گروهی با کسب ۱۴ امتیاز ( 4 برد ، 2 تساوی و 6 باخت / 32 گل زده و 62 گل خورده ) و حضور در رده پنجم گروه الف در لیگ برتر فوتسال ماندنی شود.

در لیگ برتر فوتسال بانوان که با حضور ١۴ تیم در دو گروه ٧ تیمی برگزار می‌شود، از گروه الف این رقابت‌ها سایپا تهران و ملی حفاری اهواز به مرحله بعد صعود کردند.

هیات فوتبال رودان در گروه الف این رقابت‌ها با تیم‌های سایپا تهران، ملی حفاری اهواز، نامی نو اصفهان، پویندگان فجر شیراز، مس کرمان و شهروند ساری هم گروه بود.

لازم به ذکر است که در سالهای نه چندان دور نمایندگان استان در لیگ برتر فوتسال بانوان جز تیم های قدرتمند بودند که چندین عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی را نیز به دست آوردند، که متاسفانه به دلیل عدم حمایت در این سالهای اخیر از حضور در سطح اول فوتسال محروم شدند و حالا باید دید که تیم هیات رودان می تواند در آینده نیز همین روند حضور در لیگ برتر را حفظ نماید ؟

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL