قهرمانی آیندگان هرمزگان در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور

به گزارش هرمزگانی دات نت، تیم فوتسال جوانان آیندگان هرمزگان برای نخستین بار عنوان قهرمانی کشور را برای هرمزگان به ارمغان آورد.

در آخرین روز بازی های لیگ برتر فوتسال جوانان کشور عصر امروز چهارشنبه دهم آذرماه در سالن فجر بندرعباس تیم آیندگان هرمزگان با نتیجه پرگل ۶ بر ۲ بر تیم شهدای گمنام تبریز غلبه کرد و با کسب 9 امتیاز کامل و با اقتدار عنوان قهرمانی را ار آن خود نمود.

 برای تیم آیندگان هرمزگان “فرشاد بهرامی” (۳ گل)، “علی جوذری”، “محمد امین رنجبر ” و “علی کاظمی” گلزنی کردند.

شاگردان هادی دزوال در تیم آیندگان هرمزگان، در مرحله نهایی این رقابتها در بازی نخست با نتیجه 4 بر یک از سد شهرداری ساوه عبور کرد و در بازی دوم نیز با نتیجه پرگل 7 بر یک تیم مدعی گیتی پسند اصفهان را در هم کوبید تا با کسب 6 امتیاز قهرمانی خود را قطعی نماید و در دیدار آخر و یک بازی تشریفاتی به مصاف شهدای گمنام تبریز رفت.

در این دوره از رقابت‌ها تیم های شهرداری ساوه و گیتی پسند نیز به ترتیب دوم وسوم شدند.

لیگ برترفوتسال جوانان کشور با حضور ۱۲ تیم دردو گروه، درمرحله نخست به میزبانی شهر کرد و بندرعباس برگزار گردید که از گروه اول تیم های گیتی پسند اصفهان و شهدای گمنام تبریز و از گروه دوم آیندگان هرمزگان و شهرداری ساوه به مرحله نهایی صعود کردند که مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال جوانان کشور با حضور این چهار تیم صعود کننده از هشتم تا دهم آذرماه در بندرعباس برگزارشد که پس از برگزاری ۶ بازی با قهرمانی آیندگان هرمزگان به پایان رسید.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL