عملکرد بی نظیر هدیه کاظمی در مسابقات قایقرانی آسیا

هرمزگانی دات نت، رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند پایان یافت و هدیه کاظمی با کسب ۴‬ مدال در کایاک، ستاره درخشان تیم ایران بود.

مدال طلای کایاک ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر و مدال نقره کایاک دونفره ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر همراه با الناز شفیعیان حاصل کار دختر شایسته هرمزگان در این مسابقات بود.

هدیه کاظمی در رقابت کایاک یکنفره ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر بانوان در رقابت با نمایندگان تایلند، قزاقستان، اندونزی و ازبکستان  در جایگاه نخست قرار گرفت و صاحب 2 مدال طلا شد و بر سکوی اول آسیا ایستاد. در این رقابت نمایندگان قزاقستان و ازبکستان دوم و سوم شدند.

همچنین هدیه کاظمی به همراه الناز شفیعیان دیگر قایقران عضو  تیم ملی در فینال کایاک دونفره ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر بانوان نیز با موفق به کسب عنوان دومی شدند و 2 مدال  نقره این ماده را به گردن آویختند.

مسابقات آب‌های آرام و پاراکانو قهرمانی آسیا از چهارم تا هفتم فروردین ماه در پاتایا تایلند برگزار گردید.

این ورزشکار هرمزگانی، نخستین مدال‌آور تاریخ قایقرانی آب‌های آرام بانوان ایران در آسیا در ماده کایاک ۵۰۰ متر بود که توانسته بود در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۱۳ در ازبکستان برای اولین بار در تاریخ قایقرانی کشور در ماده کایاک یک‌نفره ۵۰۰ متر مدال نقره را کسب کند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL