استعفای عباس روز پیکر از سرمربی گری آذرخش

 

 

عباس روزپیکر از سرمربی گری آذرخش استعفا کرد

.

 

 

.

 

هرمزگانی دات نت، متن استعفای عباس روزپیکر بدین شرح میباشد:

.

با عرض سلام و خسته نباشید به همه عزیزان، بنده به دلیل فراهم نبودن شرایط حداقلی برای شرکت در مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور از سمت خود کناره گیری میکنم.

دلایل این تصمیم را به شرح زیر اعلام میدارم:

.

*بازیکنان و کادر فنی قرارداد های فصل گذشته خود را دریافت نکرده اند،در واقع اکثریت اعضای تیم حتی ١۵ درصد نیز دریافتی نداشته اند.این در حالی بود که بنده و همکارانم فصل قبل جهت موفقیت تیم هم قسم شده بودیم،اما مسئولین از تیم آذرخش نا امید شده بودند.آنها حتی جواب تلفن ما را نمیدادند و برای دیدن بازیها به سالن نمی آمدند.تنها چیزی که بین بازیکنان و کادر فنی موج میزد امید به آینده بود،ما هم قسم شدیم تا هر چه در توان داریم برای نیل به هدف خود که همان پدیده شدن در انتهای فصل گذشته بود انجام دهیم و در صورتی که فصل بعد نیز بدین صورت ادامه یابد و از طرف مسئولین استان پشتیبانی نشویم فوتسال را کنار گذاشته و هر کس پی زندگی خودش برود.

خدا را شاکرم که توانستیم با کمک تماشاگران که یاران همیشگی آذرخش بودند همانند سالهای گذشته به آنچه اراده کرده بودیم برسیم و شرمنده آنها نشدیم و پدیده لیگ برتر شدیم.IMG_20160730_151101

.

اما در شروع این فصل بنده شرمنده بازیکنان و دیگر عوامل فنی شدم که وقت عزیزان رو چندین سال گرفتم و تصورم این بود که اگر به لیگ برتر برسیم تمام مشکلات حل شده و نگاه مسئولین جلب و باشگاه به تعهدات خود عمل میکند.ولی در حال حاضر میبینیم عمر و جوانی عزیزان است که هدر رفته ، در صورتی که اگر در هر کسب و کاری در این سالها زمان میگذاشتیم از نظر مالی تامین بودیم.

.

در شروع فصل جدید، آقای مدیر عامل دوباره با حرف های جدید ، به عبارتی دروغ های جدید و وعده هایش همه را دلگرم به شروع کرد ولی کماکان شرایط بدتر و بدتر میشود.

حتی شرایط اولیه تمرین آماده و فراهم نیست در صورتی که تنها تیم لیگ برتری(توپی) استان هرمزگان هستیم، تنها تیم بومی که از صفر به لیگ برتر رسیده است هستیم.

.

زمانی آدم احساس غربت و بدبختی میکند که در شهر و استان خود، تنها ۴ روز مانده به شروع مسابقات جلسه ای ترتیب میدهند و سخن از ادامه تیم داری میکنند و دستور شروع تمرینات را میدهند، که این خود نوعی توهین به بازیکنان، مربیان و هواداران فوتسال است.

.

پس از آن نیز تمرینات فقط با حضور ٧ بازیکن آغاز میشود(به دلیل پرداخت ناچیز قرارداد های فصل قبل)

احساس حقارت میکنیم زمانی که میبینیم آب و یخ و لباس تمرینی و توپ و کاور نیز برای تمرینات آماده نشده است.

احساس پوچی میکنیم وقتی شرایط حتی یک بازی دوستانه با استان های همجوار نیز برای ما فراهم نمیکنند.

.

در خلوت خودم بغض گلویم را میگیرد وقتی به بدبختی و بیچاره گی و مظلوم بودن بومی های هرمزگان فکر میکنم،وقتی به تبعیض ها فکر میکنم.این مشکلات در حالی است که کمی آن طرف تر برای حضور در لیگ دسته دوم ، اردوی تهران برگزار میشود و از بازیکنان تست گرفته میشود و یک تیم بسته میشود.

.

فکر کردن به این مسائل باعث میشه دل آدمی بگیره ، ولی این چند سال به عشق مردم برای اینکه بتوانیم به همه ثابت کنیم بومی میتواند حتی در بالاترین سطح برای سربلندی مردم استانش بجنگد و پرچم غیرت و تعصب و غرور هم استانی هایش رو بالا نگه دارد.

.

امیدوارم توانسته باشیم در این چند سال نه برای مسئولین(چون یافت نمیشوند)بلکه برای مردم استانم کاری کرده باشیم و به آنها نشان دهیم کاری که دیگران با دست های پر انجام ندادند ما با دستهای خالی انجام داده ایم.

.

مسئولینی که هیچ وقت قدم پیش نمیگذارند و به داد تیم نمیرسند و کمک نمیکنند تا به حرف خودشان که تیم بومی به جایی نمیرسد برسند.به همه مسئول نما های استان تبریک میگم که با نامردی تمام پشت هم استانی های خودشون رو خالی کردند و دست آنها رو نگرفتند،در حالی که وظیفه ای جز این نداشتند.کسانی که از عدالت علی فقط حرف میزنند و به عمل به آن اعتقادی ندارند.

.

در آخر تشکر فراوان دارم از حاج احمد مرادی عزیز نماینده مجلس شورای اسلامی که در این چند ساله مثل ایشان ندیدم ،یک مرد به معنای واقعی.مردی که از اول فصل تمام تلاش خودش را جهت حل مشکلات باشگاه کرد و حتی به باشگاه در حد توان کمک مالی نیز کردند،خداوند به ایشان اجر بدهد انشالله

دیگر مسئولین استان و باشگاه را نیز به خدا واگذار میکنم.هر چند زمانه ای شده که ترس از خدا نیست،در واقع در حرف ترس از خدا وجود دارد اما در عمل ترسی نیست.

.

از همه هواداران تشکر میکنم که هر چه داریم از آنهاست.بنده را حلال بفرمایید چون توان آدمی حدی دارد و بنده احساس میکنم به آخر راه رسیده ام.

یا حق 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL