رونمایی از آلبوم موسیقی “هنوزم سرپام”

رونمایی از آلبوم موسیقی «هنوزم سرپام»

هرمزگانی دات نت، آلبوم موسیقی «هنوزم سرپام» به آهنگسازی و خوانندگی غلامرضا صنعتگر از تولیدات جدید مرکز موسیقی حوزه هنری، عصر دیروز شنبه ششم شهریور ماه با حضور تعدادی از شاعران و مدیران فرهنگی در تماشاخانه مهر تهران رونمایی ‌شد.
 
این آلبوم موسیقی شامل ۱۱ قطعه موسیقی با شعرهایی از مجید ذاکری، اهورا ایمان، مریم فتاحی و شبنم عراقی نژاد است که از بین این قطعات، ۳ قطعه دارای موسیقی محلی است.
 
صنعتگر با بیان اینکه ۱۳ سال گذشت تا بگویم هنوز هم سر پام ؛۱۳سال طول کشید و با سختی های زیادی سپری شد. با بیماری با بی‌مهری، اما امروز عزیزانی را در اینجا می بینم که مدیون محبت و لطفشان هستم.
 
قطعه «میشه ضامنم بشی» معروف ترین قطعه اجرا شده رضا صنعتگر که بارها از رسانه‌های صدا و سیما پخش شده است نیز در این آلبوم وجود دارد و این هنرمند هرمزگانی این قطعه را در این برنامه اجرا نمود.

 
آهنگسازی ۸ قطعه از آلبوم «هنوزم سرپام» را رضا صنعتگر و باقی قطعات را سید محسن حسینی، محمد آرام باش و مرحوم ابراهیم منصفی انجام داده اند و همچنین بابک معافی، فرید یزدان فر، عمران طاهری و رضا صنعتگر تنظیم این کار را برعهده داشته اند. بهنام و بابک شهرکی، راشا تقی پور و احسان جوادی نیز میکس و مستر آلبوم «هنوزم سرپام» را انجام داده اند.
 
در این محفل شعر و موسیقی ماهانه به غیر از شعرخوانی اساتید مطرح و شاعران و ترانه سرایان جوان کشور، برنامه های متنوع  فرهنگی دیگری نیز وجود دارد.
 

منبع : پایگاه حوزه هنری

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL