صعود فولاد هرمزگان به لیگ برتر کشور

هرمزگانی دات نت، از سری مسابقات هفته ششم و پایانی مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال کشور تیم فولاد هرمزگان عصر امروز در میان حضور پرشور هواداران خود در سالن فجر بندرعباس موفق شد با شکست تیم رعد پدافند اصفهان راهی لیگ برتر شود.

در این دیدار حساس قرمزپوشان هرمزگانی با گل‌های ایمان سازوار و احسان سلیمانی توانستند از سد زردپوشان اصفهانی عبور کنند و با کسب 13 امتیاز به عنوان تیم نخست از گروه دوم مسابقات راهی لیگ برتر شوند.

تیم فوتسال فولاد هرمزگان در مرحله نخست این رقابت ها به  9 برد، 2 مساوی و یک باخت، 37 گل زده، 13 گل خورده و 29 امتیاز در گروه چهارم مقتدرانه راهی مرحله نهایی شد تا با تیم‌های رعد پدافند هوایی اصفهان، پاس تهران و دلسوختگان قم هم‌گروه شود.

شاگردان علی امیری در مرحله نهایی با کسب 4 برد، یک شکست و یک تساوی، 18 گل زده و 14 گل خورده و کسب 13 امتیاز به عنوان تیم نخست  از گروه دوم راهی لیگ برتر شد.

در فصل جدید رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور، فولاد هرمزگان و پالایشگاه نفت بندرعباس به عنوان نمایندگان استان حضور خواهند داشت. در ضمن تیم فوتسال بانوان فولاد هرمزگان نیز با راهیابی به سوپرلیگ بانوان کشور در بالاترین سطح رقابتهای فوتسال کشور نیز حضور دارد.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL