مصاحبه – سعید رضوانی

http://s6.picofile.com/file/8208786176/Hormozgani_4565_Copy.jpg

http://s6.picofile.com/file/8208786192/Hormozgani_4575.jpg

هرمزگانی دات نت، سعید رضوانی بازیکن خوش اخلاق و محبوب آذرخش که امسال با شماره 20 در مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور حضور دارد در گفت و گو با صفحه هواداران آذرخش از آغاز فوتسال خود و چگونگی حضور در تیم آذرخش و شرایط این تیم می گوید . گفت و گوی کامل را در زیر بخوانید :

س: با سلام . لطفا قبل از آغاز سوالات بنده ، خودتان را برای کاربران سایت معرفی کنید.
ج:سعید رضوانی متولد ١٠ فروردین ١٣٧١ در شهر بندرعباس هستم

س:از چه زمانی فوتسال خودتان را شروع کردید؟
ج: از سال ١٣٨۶ وارد فوتسال شدم و به درخواست یکی از دوستانم به یکی از تیم های فوتسال بندرعباس که در لیگ استان حضور داشت پیوستم. در یکی از بازی های لیگ استان بود که آقای روزپیکر در سالن حضور داشتند و پس از پایان بازی به من پیشنهاد حضور در آذرخش رو دادند و چون میدانستم آذرخش بهترین تیم استان هست به درخواست ایشان جواب مثبت دادم و  با این تیم در مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور شرکت کردم.

س: تا حالا چه افتخاراتی در فوتسال کسب کرده اید؟
ج:قهرمانی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاههای کشور با آذرخش و صعود به لیگ دسته اول و نایب قهرمانی با این تیم در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر فوتسال ایران

س:شرایط تیم آذرخش رو چطور ارزیابی می کنید؟
ج:خدارو شکر بچه های تیم آذرخش همدل و جوان هستند و چندین سال در کنار هم بازی می کنند و با انگیزه ای که در بین این بچه ها وجود دارد، شرایطمان روز به روز بهتر می شود تا به امید خدا به هماهنگی که مد نظر کادر فنی هست برسیم و نتایج خوبی را کسب کنیم.

س:با کدامیک از مربیان استان کار کردید؟
ج:با آقایان حمید عاشوری و عباس روزپیکر

http://s6.picofile.com/file/8208786218/Hormozgani_4585645.jpg

س: خانواده شما با فوتسال مشکلی نداشتند؟مشوق شما چه کسانی بودند؟
ج:خانواده ام نه تنها با حضور من در فوتسال مشکلی نداشتند بلکه مشوق اصلی من نیز بودند، بع از آنها آقای حمید عاشوری و دوستان خوبم از جمله سعید رهرو و مربی بسیار خوبم آقای عباس روزپیکر که نقش زیادی در ادامه ی فوتسالم داشتند.

س:شیرین ترین و تلخ ترین خاطره سعید رضوانی ؟
ج:شیرین ترین خاطره من حضور در تیم منتخب استان و بازی با تیم ملی فوتسال ایران بود که به تساوی 3 بر 3 دست یافتیم و تلخ ترین خاطره ی من هم شکست در پلی آف و عدم صعود به لیگ دسته اول بود که باعث شد عزم خودمان را برای جبران جزم کنیم و سال بعد توانستیم به لیگ دسته اول صعود کنیم.

س:چرا تا به امروز کمتر از فوتسال هرمزگان شنیده شده است؟
ج:چون در گذشته به فوتسال استان اهمیت زیادی داده نمیشد و بیشتر توجهات به سایر رشته های ورزشی مخصوصا فوتبال بود.

س:با مسئولین چه صحبتی دارید؟
ج:از مسئولین ورزش استان تقاضا دارم بیشتر به رشته فوتسال اهمیت بدهند و نگاه ویژه تری داشته باشند.تیم آذرخش با بازیکنان و مربی بومی به لیگ برتر کشور رسیده که نشاندهنده توانمندی جوانان استان هست، پس فقط نظاره گر نباشند و جهت موفقیت بیشتر تیم بومی آذرخش و دیگر تیم های استان بیشتر تلاش کنند.

س:غیر از فوتسال شغل دیگری هم دارید؟
ج:خیر.در حال حاضر دانشجوی رشته صنایع می باشم.

س:چه صحبتی با هواداران آذرخش دارید؟
ج:از همه هواداران تشکر میکنم که با حضور پرشورشان در سالن باعث می شوند که ما انرژی بگیریم و بتوانیم با انگیزه بیشتر و روحیه مضاعف تری بازی کنیم (به زبون خاش بندری دمتو گرم ایوالله توهستن)

س:حرف آخر
ج : از خانوادم تشکر میکنم که خیلی برام زحمت کشیدند و از آقای عباس روزپیکر که زحمات زیادی برای من ، تیم آذرخش و فوتسال استان کشیدند، تشکر میکنم.

با آرزوی موفقیت هر چه بیشتر شما.

مصاحبه – اینستاگرام هواداران آذرخشهرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL