سرخاب : اهل قهر کردن نیستم ، با قدرت ادامه می دهم

عباس سرخاب ، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص برخی شایعات مبنی بر ترک تمرینات تیمش اظهار داشت : این سخنان شیطنت‌هایی است که از سوی کسانی رخ می‌دهد که متأسفانه دنبال ایجاد حاشیه هستند و زمانی که تیم می‌خواهد شکل بگیرد با این شایعات سعی بر برهم زدن نظم و آرامش تیمی دارند.

وی بابیان اینکه زمانی که یک تیم در حال شکل گرفتن است هزاران نفر مدعی دارد اما وقتی برسند به اینکه این باشگاه پول و بودجه کافی ندارد، آن موقع کسی حتی حالت را هم نمی‌پرسد، تصریح کرد: داود سید عباسی بازیکنی خوب و قابل‌احترام است و در فوتبال کشورمان خدمات ارزنده‌ای داشته اما او به‌عنوان بازیکن به تیم آلومینیوم ملحق شده است.

سرخاب با اشاره به اینکه اعضای کادرفنی آلومینیوم کامل است و نیاز به فرد دیگری نیست، اظهار کرد: درصورتی‌که وضعیت جسمانی سید عباسی اجازه بدهد و در شرایط ایده آل باشد به‌طور حتم از وجودش در ترکیب تیم آلومینیوم استفاده خواهیم کرد زیرا برای کمک به تیم و کسب نتیجه لازم او را به جمع بازیکنانمان اضافه کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان بابیان اینکه مدیریت باشگاه تمامی تلاش خود را برای ایجاد شرایط لازم و بهبود اوضاع به کار بسته است، تصریح کرد: جباری زاده باجان و دل و شبانه‌روزی در حال تلاش است و باید قدردان زحماتش باشیم.

وی با اشاره به اینکه در دیدار با سردار بوکان کارت بازی چهار نفر از بازیکنان یک ساعت مانده به آغاز بازی صادر شد، خاطرنشان کرد: برای هماهنگی نیاز به زمان‌داریم و اطمینان دارم با وفاق و همدلی می‌توان نتایج لازم را کسب کرد.

سرخاب شیطنت‌ها را هم از بیرون استان و هم از داخل استان دانست و عنوان کرد: برخی افراد به دنبال منافع شخصی بوده و هستند و این افراد زمانی که با سختی تیم شکل گرفت نیامدند حالی بپرسند اما اکنون هزاران نفر مدعی پیداشده است و باید دست این افراد قطع شود.

وی بابیان اینکه این روزها هرمزگان ازهرجهتی از سیاست گرفته تا ورزش در حال متضرر شدن است، اضافه کرد: تا زمانی که نخبگان از یکدیگر فاصله بگیرند نمی‌توان آینده خوبی را پیش‌بینی کرد اما زمانی که وفاق و همدلی شکل بگیرد شاهد خلق اتفاقاتی خواهیم بود که نتیجه‌اش به سود منافع استان خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه هرمزگان پتانسیل لازم را دارا است و نیاز به واردات مربی و بازیکن نیست بلکه باید در صادرات خود را قوی‌تر کنیم، ادامه داد: باشگاه آلومینیوم اکنون توان اقتصادی لازم را ندارد و باید فرهنگ لیگ دسته دوم را پذیرا باشیم.

سرخاب در پایان بیان کرد : بازیکنان در شرایط روحی و روانی خوبی به سر می‌برند و تمامی اعضاء کادرفنی و بازیکنان زحمت‌کش تیم به دنبال موفقیت تیم هستند و از هیچ کوشی دریغ نخواهند کرد. من قهر نمی‌کنم و اگر بخواهم بروم به‌یک‌باره وسایل خود را جمع کرده و خداحافظی می‌کنم اما اکنون شرایط مناسب و ارتباطم با مدیریت باشگاه مطلوب و در تعامل به سر می‌بریم و نیازی به قهر کردن نیست.

منبع : ایسنا ، منطقه خلیج فارس 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL