ناکامی آلومینیوم در نیم فصل

http://s3.picofile.com/file/8228114468/_aluminum_Copy.jpg

تیم والیبال آلومینیوم المهدی در آخرین بازی نیم فصل  در ادامه ی باخت های سریالی خود در خانه باز هم با حساب سه بر دو مغلوب تیم متین ورامین شد

 

http://s3.picofile.com/file/8228114526/_aluminum.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، در چارچوب هفته یازدهم و پایانی دور رفت بیست و نهمین دوره رقابتهای لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور دیشب 22 آذرماه تیم آلومینیوم المهدی در سالن فجر بندرعباس با حساب 3 بر 2 نتیجه را به تیم متین ورامین واگذار نمود.

در این دیدار سخت و نفس گیر که بر عکس دیدارهای گذشته تیم آلومینیوم المهدی به دلیل عملکرد ضعیف این تیم با استقبال کمرنگ هواداران مواجه شده بود شاگردان بستگانی، ست های اول و سوم را با امتیازات ۳۰ بر ۲۸ و ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساندند اما در ست های دوم، چهارم با عملکردی بسیار ضعیف با امتیازات ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۵ نتیجه را به تیم مهمان واگذار نمود تا کار به ست پنجم کشیده شود.

زردپوشان آلومینیوم در این دیدار نیز همانند دیدارهای گذشته خانگی باز هم در ست پنجم نتوانست انتظارات را برآورده سازد و نتیجه را با امتیازات 15 بر 12 به تیم متین ورامین واگذار نمود، تا با قرار گرفتن در همان رده یازدهم هر چه بیشتر خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس نماید.

تیم آلومینیوم در هفته گذشته تیم بحران زده سیستان و بلوچستان که اسپانسر خود را نیز از دست داده است را در زاهدان با حساب 3 بر صفر شکست داد و این چهارمین دیداری است که نماینده استان در ست پنجم واگذار می نماید، با توجه به اینکه در این فصل ملاک رتبه بندی در جدول برد تیم ها می باشد در آینده این نتایج جز حسرت چیزی در پی نخواهد داشت. بدین ترتیب و در پایان نیم فصل لیگ برتر والیبال نماینده استان با ۲ برد، ۹ باخت و کسب ۱۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی جای گرفت.

تیم آلومینیوم المهدی در این فصل به حدی با مشکلات شدید مالی مواجه شده است که بازیکنان این تیم حاضر نبودند در این دیدار حاضر شوند و اگر مسئولان ورزش استان، در فرصت پیش رو چاره ای نیاندیشند با این روند فعلی دیگر امیدی به بقا این تیم در لیگ برتر وجود نخواهد داشت و سرمایه ای که سالها برای آن تلاش شده است به راحتی از بین خواهد رفت.

 

گزارش  : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت

عکس : محسن بخشنده – آریا ورزش

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL