وداع تلخ آلومینیوم با لیگ دسته اول فوتبال

 

http://s6.picofile.com/file/8251820084/Hormozgani5.jpg

وداع تلخ آلومینیوم المهدی با لیگ دسته اول فوتبال  باشگاههای کشور

.

http://s6.picofile.com/file/8251820076/Hormozgani44.jpg

.

.

به گزارش هرمزگانی دات نت، در هفته سی و هشتم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور  عصر دیروز، زردپوشان آلومینیوم که سقوطشان به لیگ دسته دو از هفته ها قبل قطعی شده بود، در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس در یک بازی تماشاگرپسند مقابل تیم پارسه تهران به تساوی یک بر یک دست یافت.

.

تک گل نماینده استان را آرش عبدلی در دقیقه 52 با ضربه سر از روی  ارسال حزباوی‌پور از روی نقطه کرنر به ثمر رساند و با وجود اخراج میلاد صالحی و ده نفره شدن در دقیقه 85 گل تساوی را دریافت نمود .

با ثبت این نتیجه تیم پارسه با ۴۲ امتیاز و ایستادن در مکان پانزدهم جدول در لیگ یک ماندنی شد اما تیم آلومینیوم با ۳۲ امتیاز و ایستادن در مکان بیستم  و  انتهای جدول رده بندی به لیگ دسته دو سقوط کرد.

.

تیم آلومینیوم در این فصل آنقدر درگیر مشکلات عدیده مالی و حواشیح متعدد بود که دیگر جایی برای بحث های فنی نمی گذارد ، در تعطیلات نیم فصل که آلومینیوم به آن حال و روز افتاد دیگر امید بقا در لیگ دسته اول کار بسیار مشکلی به نظر می امد و تا این لحظه هم کار خاصی برای پایان بخشیدن به این مشکلات از سوی مسئولان ذیربط اتخاذ نشد تا بعد از سقوط البدر و شهرداری، آخرین نماینده استان هم از لیگ دسته اول سقوط  نماید و حاصل آن تنها حسرت و ناامیدی از نداشتن تیمی در لیگ دسته اول بر دل هواداران و ورزش دوستان هرمزگانی باشد.

سرخاب در هفته های پایانی لیگ دسته اول با استفاده از ترکیبی از بازیکنان جوان و بومی به مصاف حریفان رفت که در سه دیدار قبلی خود به 2 برد و یک تساوی دست یافت و نشان داد که اگر همدلی برای موفقیت آلومینیوم وجود داشت این تیم می توانست به جایگاه بهتری در لیگ دست یابد.

.

گزارش و عکس : علی آرمان نزاد – هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL