آذرخش و آغاز لیگ برتر فوتسال کشور

 

آذرخش و آغاز لیگ برتر فوتسال کشور

.

آذرخش

.

به گزارش هرمزگانی دات نت، تیم فوتسال آذرخش سرخون بندرعباس که پس از کش و قوسهای فراوان و با وجود مشکلاتی که وجود داشت در فصل جدید رقابتهای لیگ برتر کشور نیز به عنوان تنها نماینده ی لیگ برتری هرمزگان در رشته های  توپی حضور خواهد داشت.

.

کادر فنی و بازیکنان فصل گذشته، در این فصل هم نارنجی پوشان را همراهی می کنند، عباس روز پیکر ( سرمربی )،موسی زاهدی(سرپرست)، امید پرمر(مربی بدنساز) و علی فیروزی(تدارکات) در جمع کادرفنی و بازیکنان فصل گذشته نیز قرارداشان را با این تیم تمدید کردند و تنها تغییر این تیم اضافه شدن امیر احمدپور دروازه بان فصل گذشته فرش آرا به جای عارف شبانه گرد دروازه بان بومی استان که به دلیل سرباز شدن امسال نمی تواند تیم آذرخش را همراهی کند.

.

برای شرکت آذرخش تنها نماینده استان در لیگ برتر با همت مسئولین قسمتی از مشکلات این تیم رفع شده است که امیدواریم این حمایت همچنان ادامه داشته باشد و در اواسط فصل شاهد بدقولی و بی توجهی نسبت به این تیم نباشیم که تنها ثمره ی آن دلخوری بازیکنانی است که زندگیشان را پای افتخار آفرینی برای استانشان گذاشته اند و سرخوردگی هوادارانی که با وجود سقوط تیم های مختلف به رده ی پایین تر ( لیگ های فوتبال و والیبال و … ) حالا تنها دلخوش به تیم بومی آذرخش هستند.

.

تمرینات تیم آذرخش  از اوایل مردادماه با عدم حضور چند تن از بازیکنان آغاز شده است و با توجه به عدم  گذراندن دوران بدن سازی، نمی توان در دیدارهای ابتدایی لیگ برتر انتظار نتیجه گیری مناسب از این تیم داشت. امید است که بعد از گذشت هفته ی چهارم و تعطیلات دوماهه لیگ تیم آذرخش به شرایط خوب فصل قبل بازگردد.

نارنجی پوشان آذرخش در تنها دیدار تدارکاتی خود با حساب 4 بر یک تیم آیندگان بندرعباس را شکست دادند.

.

نارنجی پوشان آذرخش که قرار بود امروز عصر در اولین دیدار خود در تهران به مصاف تیم میثاق بروند با توجه به دستور سازمان لیگ و به دلیل انتقال امتیاز تیم میثاق به استان قزوین و فراهم نبودن شرایط تیم تازه وارد طرح و توسعه الوند، این دیدار به تعویق افتاد که با توجه به عدم آماده سازی مناسب تیم آذرخش این اتفاق به سود آذرخش ها نیز بود تا با یک هفته تمرین بیشتر در روز جمعه 15 مرداد ماه از ساعت 17 در اولین دیدار خود در هفته ی دوم رقابتهای لیگ برتر در سالن فجر به مصاف تیم شهرداری ساوه رود.

.

گزارش : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL