وداع تلخ آذرخش با لیگ برتر

هرمزگانی دات نت، از سری مسابقات هفته بیست و ششم و پایانی رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر امروز(۲۲ دی ماه) تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم مقاومت این شهر رفت و با تساوی ۴ بر ۴ نتوانست در لیگ برتر کشور ماندنی شود.

این نتیجه در حالی رقم خورد که نماینده استان تا  لحظات پایانی از حریف خود پیش بود، اما نتوانست برتری خود را حفظ نماید و تن به تساوی داد تا با توجه به برد دو تیم دیگر ارژن و اهورا مقابل حریفان این آذرخش باشد که برحسب تفاضل گل کمتر راهی لیگ یک شود.

در این دیدار برای نماینده هرمزگان اسحاق سورغالی ، محمد زاهدی ، امین نصرالله زاده ، محمد بنی اسدی موفق به گلزنی شدند.

با کسب این نتیجه تیم آذرخش با کسب ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت و تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست در لیگ برتر کشور ماندنی شود.

آذرخش که این فصل از رقابتها را با حواشی و مشکلات مالی آغاز نمود و تا روز پایانی هم به همراه  خود داشت تا جایی که در دیدار هفته بیستم مقابل تیم فرش آرا حاضر به بازی نشد تا نشانه های سقوط به لیگ یک بیشتر خودش را به آذرخش نشان دهد، بهترین گلزن این تیم به دلیل مشکلات مالی تیم را رها کرد تا بر مشکلات آذرخش افزوده شود و عدم تقویت تیم در نیم فصل و عدم تمرکز و روحیه مناسب بازیکنان و کادر فنی به دلیل حواشیح موجود در باشگاه را می توان به طور خلاصه از دلایل سقوط نامید، مشکلی که با حمایت و پشتیبانی قابل حل بود، اما در این فصل فریادرسی به داد آذرخش نرسید تا اتفاق افتاد آنچه که نباید می افتاد.

با این حال سایت هرمزگانی دات نت از بازیکنان و کادر فنی آذرخش که تا لحظه آخر برای نام و افتخار هرمزگان جنگیدند و لحظات خوب و زیبایی را برای مردم در طی این سالها به ارمغان آوردند، صمیمانه تشکر می نماید و آرزوی بازگشت به روزهای خوب برای این تیم دوست داشتنی هرمزگان می نماید.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL